Awaria dysku

Autor: Grechu2002 (grechu2002_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 13:09:08 MET DST

Pracowałem na komputerze nagle zaczął wolniej chodzić(kursor przesuwał się z
opóźnieniem,programy dłużej się otwierały).Zresetowałem go i po tym już
nie chiał się uruchomić.Do pewnego monentu wszystko szło dobrze,później znów
zaczął coś wyszukiwać.Znowu go zresetowałem,pojawiła się informacja o
błedach.Uruchomiłem NDD na noc ,znalazł kilka bad sectorów i zawiesił się po
kolejnym restarcie znalazł 1 ,na samym początku.Po tym W98 uruchomił się
normalnie ale nie działał outlook expres,pojawiał się komunikat o jakimś
błędzie.
Czy dysk będzie teraz działał normalnie,czy są jakieś programy do testowania
dysków(poprosze o linki)
Mam Fujitsu 40 gb na łożyskach olejowych.
Czy bad sectory mogą być podstawą wymiany dysku?