Re: Awaryjnosc dyskow pracujacych w kieszeniach.

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 10:52:04 MET DST

JAk to dokladnie z tymi dyskami w kieszeniach jest ... to naprawde ciezko
ustalic jakas zasade. Wiadomo ze metalowa kieszen + wiatraczek, albo trzy to
lepiej niz plastikowa i bez wiatraczka... Ale co powiecie na to:
Dysk IBM... jakas 8GB... U mojego kolegi w metalowej kieszeni z
wiatraczkiem... Po godzinie pracy jest taki goracy, ze zaczyna zwalniac a
jak sie go wyjmuje to ciezko go utrzymac w rece. Bez zadnej przesady!!! A
potem po chwili odpoczynku TEN SAM dysk u mnie w plastikowej kieszeni bez
wiatraczka po godzinie tak samo intensywnej pracy (i te same warunki jesli
chodzi o otoczenie kieszeni - ciasno jak skurczybyk) jest... no lekko
cieply. Czary? Czary maru hokus pokus?
Otoz nie! Parametry napiecia zasilania!:):):)
Pozdrawiam!
MA!