Pomocy !! Baracuda IV 80 GB jest widziana tylko jako 32 GB ??

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 08:46:38 MET DST

Mam bardzo powazny problem uzytkowalem Baracude IV 80 GB wszystko bylo w
porzadku do wczoraj gdy przez pomylke odpalilem ja ze zworka wsadzona w
pozycje ograniczenia rozmiaru do 32 GB (bylo ciemno nie widzialem dobrze a
chciale ja ustawic na cabble select) no i stalo sie mimo usuniecia tej
zworki przestawiania w inne polozenie Bios ( w roznych kompach) wykrywa ja
tylko jako 32 GB mam dostep tylko do pierwszych 2 partycji. Wim ze dane bna
dysku sa nadal OK bo odpalalem Seagate Sea Tools Diagnostic Diskiette i po
przejciu testow mam dostem do danych na calym dysku z poziomu DOS-a (ale
tylko do nastepnego restartu:(( ). Prosze moze ktos z grupowiczow wie jak
ponownie ustawic ten dysk spowrotem na pełen rozmiar (najlepiej nie kasujac
danych bo mamtam wazne prace) a jezeli sie nie da inaczej to moge je stracic
trudno. Z góry dziekuje ..