nie mam juz sil do tego modemu (Pentagram Omen2)

Autor: RaJaN (rajan_at_nie.ma.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 00:17:16 MET DST

Jeszcze do nie dawna chodzil spox (win2k) lecz z pewnych wzgledow musialem
na nowo instalowac winde i wtedy zaczely sie schody, modem robi sobie
strasznie dlugie przerwy w pobieraniu danych sciaga cos chwile potem nic na
chwile znowu ruszy i dalej stoi, nie pomagaja instalacje roznych
sterownikow, zmienianie wartosci mtu itp tez nic nie daje pod innymi
systemami to juz prawie w ogole modem nie daje znaku zycia, tylko pod win2k
jeszcze cos mi sie uda nim podzialac, o co mu chodzi????