dysk twardy

Autor: GUZ (lglaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 00:09:48 MET DST

Komp mi sie wiesza jak intensywnie korzystam z dysku. To jest serwer SDI na
linuxie i normalnie chodzi bez problemu. Ale jak przegrywam na niego jakis
film po sieci lokalnej to sie po jakims czasie wiesza. Testowalem dysk
programem do testowania dyskow IBM'a i on pokazuje ze wszystko jest w
porzadku. Testowalem tez pamiec na wszelki wypadek za pomoca DocMemory ale z
nia tez wszystko w porzadku. Sa jakies dobre programy do testowania dyskow
czy tez ten IBM'a jest wystarczajaco dobry i jesli on nic nie wykazal to
znaczy ze dysk jest ok? Moja konfiguracja sprzetowa to AMD k6-2 300, plyta
Shuttle Spacewalker dysk IBM DJNA 20 GB podlaczony do standardowego
kontrolera na plycie.

GUZ