Re: tylko 128mb ram w win98?

Autor: dyferencjo (dyfer_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 23:19:55 MET DST

"PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> wrote in
<a8v50j$m0$17_at_news.tpi.pl>:

>Jak chcesz żeby Win98 obsługiwał ponad 512MB to będzie obsługiwał.
>Sprawa Vcache'u była klepana chyba przez 2 lata w różnych
>poradnikach, naprawdę trzeba było się postarać żeby się nie
>dowiedzieć o co chodzi.

Oczywiście masz rację. Ale nie do końca. Odpowiedz sobie ilu
użytkowników win98 w Polsce ma dostęp do newsów i informacji o których
piszesz...

>Gdy Microca$h napisze na swoich stronach że dla procków powyżej
>500Mhz z 256MB Ramu _należy_ używać WindowsXp + Office XP to
>polecisz do sklepu i kupisz ? ;)

Ależ oczywiście, że nie. I nie o to mi chodzi. Bardziej o to, że na
takie "tricki" nie ma gwarancji producenta. I słusznie zresztą, bo to
nie zawsze działa :)

>Celowo M$ nie wypuścił żadnej łaty a nawet porad, chcą żeby kupować
>Win2k/XP ...

Cóż..., zgodzę się, że mogliby. Choć powyższe twierdzenie jest IHMO
trochę przesadzone.

--
Rally.pl te_at_m Tychy