Re: mocowanie p³yt

Autor: Pepe (meldunki_at_poczta.agh.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 22:57:36 MET DST

> Witam
> Chcê kupiæ now± p³ytkê i zamocowaæ j± samodzielnie w obudowie typu
> ATX. Nie wiem dok³adnie co i w które miejsce p³yty stosuje siê do tego
> rodzaju mocowania. (jakie¶ ¶rubki, podk³adki, wkrêty) Czy móg³by kto¶
> mi pomóc? Mo¿e znacie jakie¶ linki z opisami mocowania p³yt
> (przyda³oby sie tez mocowanie proców zw³aszca AMD) ?

Procesora raczej sie nie mocuje, a raczej umieszcza :P
Przedewszystkim zwruc uwage zeby dobrze wszedl,
rob to delikatnie i nie na chama

Z plyta to samo, delikatnie, tak zeby nic nie polamac, nie zrobic gdzies
zwarcia
Obudowy ( sporadycznie plyty ) sa wzbogacone o elemety mocujace
( srubki, plastikowe kolki i takie tam )
Plyta powinna sie znajdowac w pewnej odleglosci od "blachy" dystans
zachowasz stosujac ww elemety mocujace Czasami zdarza sie ze nie wszystkie
otwory sie pokrywaja z elemetami mocujacymi ( w jednym z moich kompow plyta
jest podparta kilkoma elemetami,
a przykrecona jest zaledwie 2 srubkami, - konstrukcje usztywniaja same karty
z sledziami przymocowanymi do obudowy )