Re: Stabilność płyt ?

Autor: Respond (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 18:15:34 MET DST

Użytkownik <elroid_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli chodzi stabilność - czy płyta SOLTEK 75 DRV4 nie wiesza sie tak
czesto
> podczas normalnej pracy z officem, przegladarka itp. w windowsie 98, 2000?
> Jak sie ma to w plycie ECS K7VTA3A ?

A niby dlaczego ECS ma byc mniej stabilna od Solteka? Wszystko zalezy od
egzemplarzu plyty, na jaki sie trafi. U ECS to w sumie nie jest rzadkoscia,
u Solteka i innych takie trefne modele trafiaja sie rzadziej (albo to
kwestia mniejszego zainteresowania tymi plytami i ich popularnoscia),
podobnie z innymi producentami.
Kolejna sprawa to _konfiguracja_ plyty. Jesli ktos dal najwydajniesze
ustawienia dla przykladowo pamieci NoName, to niech sie pozniej nie dziwi,
ze Windows lubi sie krzaczyc. Konfiguracja BIOSu, sterowniki (w miare
najnowsze), to wazne sprawy.
Inna sprawa to kwestia stabilnosci Win98 - lubi sie krzaczyc na kazdej
platformie; obojetnie czy to Duron, czy tez P4 - osobiscie polecam Win XP.
Ja uzywam juz od ponad dwoch miesiecy, komputer pracuje caly czas i jak
dotad tylko raz padl mi explorer.exe - od razu zaznacze ze z mojej winy, na
szczescie dalo sie bezpiecznie wylaczyc system.

Osobiscie uzywam ECS K7S5A - moge ja uznac za super stabilna plytke :-) Byc
moze to kwestia ukladow - po moich przygodach z K7VZA i Athlonem
powiedzialem: nigdy wiecej VIA i jej 4in1.

Pozdrawiam