Re: Ati7500 oem czy box? oryginal czy klon?

Autor: Ernest (erio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 17:21:54 MET DST

> 1) Odpowiadaj pod postem ;)
> 2) WTF ?! - cos mi tu nie pasuje - na WGK widzialem toto po 650 PLN,
> PowerCColor za 560 a najgorsze klony byly mniej wiecej w tej cenie :-0

1. Odpowidam pod postem :)
2. Nie wiem czy to jest klon czy nie, ale to nie sa bazary, jak chcesz to
zadzwon do gostkow nr tel jest na stroncea ci powiedza czy to karta made by
ATI ,a jak ci powiedza tak JEST. HOWG A co do roznicy w cenie, spojrz na
ceny prockow i pamieci, one tez sa nizsze czasami o ok. 40 zl niz przecietna
:)) nie mow mi ze procesory tez maja podrabiane klony :))).
PS. Karta innego producenta niz ATI ( klon jak to pieknie ująłeś) nie musi
byc gorsza. Ati zaczelo sprzedawac same procesory tak jak nvidia robi to od
dawna. A nie mów mi ze jak karta oparta na proc. Nvidii, to tylko made by
Nvidia. Asusy, Winfasty, Creativy, Microstary - klony na chipach nvidia tez
nie sa zle :))
PPS. Widziales na opisie pudelko i WIELKI NAPIS ATI!!!! moj drogi pesymisto
;)????

Ernest :)