Re: Cooler Titan TTC-D5TB 1.5-KRAKOW

Autor: demostenes (demostenes_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 15:37:41 MET DST

No wlasnie w tym rzecz Panowie, niby 35 zl, a tu 55 sie okazuje. w sklepach
komputerowych cena wentylatora w zestawach moze sie roznic kilka krotnie w
zaleznosci czy caly komp duzo kosztuje czy nie.Dlatego pytam o cene bo
slyszalem ze w warszawie jest za ok. 30 zetow a tu na miejscu 75zl.

pozdrawiam
demostenes

Użytkownik "wwwj" <wwwj_at_NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
MINT