LILO ukrywa partycje

Autor: Marcin Wilk (marcin.wilk_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 14:29:51 MET DST

Moze wie ktos co zrobic aby LILO przy kazdorazowym wybieraniu systemu i nie
ukrywalo mi partycji z innymi systemami????

Dla chcacych poczytac:
Mam zainstaowane na dysku win2k win98 i linuxa na oddzielnych partycjach.
Podczas uruchamiania systemu win 98 lilo ukrywa mi pozostale partycje fat32
(sa to partycje podstawowe) tak ze 98 nie widzi ani partycji z programami
ani a winda2k.
Pod winda 2000 sytuacja jest podobna, pozostale partycje sa rowniez
ukrywane tyle ze nie wiem w jaki sposob ale windows 2k je widzi. Probowalem
odkrywac pod obiema windami partycje w Partition Magic 7 ale to nie daje
skutku gdyz po ponownym uruchomieniu systemu sytuacja sie powtarza. Moze
jest jakis sposob zeby partycje byly widoczne pod winda 98 (analogiczny do
sposobu w dzieki ktoremu windows 2k je widzi) Z gory dzieki

Pozdrawiam
Marcin