Re: DVD na TV

Autor: Ernest (erio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 13:08:05 MET DST

A ja sugeruje jechac na jakac gielde komputerowa i zamienic tnt2 m64 bez
tvout na m64 lub lepsza z tvoutem i bedzie smigalo :))), a koszt >=30 zl ???
proc wystarczy w zupelnosci, ,bedziesz mial wyjscie SVHS , a jak nie masz
takiego w tv to w kazdym elekrtyku kupisz odpowiednie kable

GG1509112
Ernest