Re: Kupno monitora 17" CRT

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 12:50:03 MET DST

> Zastanawiam sie nad kupnem monitora Philipsa 17"
> Czy ktos ma w tej sprawie jakies doswiadczenia ?

ja mam ale troche nieaktualne ;-)
jak kupowalem ponat 3 lata temu swojego Philipsa 107MP Brilliance tez mialem
taki dylemat (czy nie kupic tanszego modelu - a wtedy tanszy oznaczal
wydatek 1400zl zamiast 2200zl, wiec bylo sie nad czym zastanawiac)
wiec wybralem sie do kilku sklepow i zaczalem porownywac jakiej jakosci
obraz daja poszczegolne modele - wlaczone oczywiscie :-)
ostatecznie wybralem drozszy (z powodu lepszego obrazu i lepszych
parametrow) - stwierdzilem ze oczy mam jedne wiec na zdrowiu nie ma co
oszczedzac
Tobie tez radze przejsc sie po sklepach o zobaczyc wymienione modele w
dzialaniu, jak sie juz zdecydujesz na konkretny model to wybieraj z kilku
egzemplazy ten ktory daje "najlepszy" obraz

BTW jakosc obrazu zalezy w rownej mierze od karty graficznej - wiec
kombinacja "drogi monitor" + "kiepska karta graficzna" zupelnie mija sie z
celem

pozdrawiam