Re: Zasilacz ATX i pomoc w wyborze najbar. odpow.

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 09 Apr 2002 - 12:44:47 MET DST

> Cześć
> Jaki zasilacz (producent) wybrać, tak aby spełniał poniższe kryteria (gdzie
> 1. to najwyższa waga):
> 1. Był stosunkowo cichy ( kompa uzywam gł. do słuchania i obróbki
> audio/video);
> 2. Charakteryzował się długą zywotnoscia pracy;
> 3. Był nowoczesny (chodzi o odp. duży pobór mocy, np. 300 W);
> 4. Niedrogi (ok. 100 zł). No... powiedzmy niech bedzie kolo 200 - 250, ale i
> tak wezme pod uwage
> bardziej pierwsze 3 kryteria ;)

> [...]

Bardzo dobre zasilacze to Antec 400 W., Enermax - poczawszy od modelu 350 W,
Enlight 300 W (ten co ma 220 W combined), PCPower.
W Polsce niestety zadnego z nich nie kupisz bo polskie normy bezpieczenstwa
nie pozwalaja na przekroczenie 300 W.Mam nadzieje ze cos sie z tym zmieni.

BTW jak kupujesz zasilacz zwroc uwage na parametry :
3,3 V - 20 - 30 A
5 V - 25 - 40 A
12 V - 15 - 20 A
3,3 V & 5 V combined power - powyzej 200 W

www.enermax.com.tw
www.pcpower.com
www.enlight.nl

Ewentualnie mozesz sie pokusic o zakupienie calej obudowy Enlighta
z tym zasilaczem co pisalem, bo samego raczej nie kupisz.

Brgds