Re: Jak polaczyc TV out z telewizorem?

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 12:19:20 MET DST

> Dzieki za pomoc.TV Tool nie wykrywa lub nie wspolpracuje z chipem na
> GF4.

Na www.tvtool.de o tym dokladnie pisza.Chip TVOut w kartach GF4 440MX jest
zintegrowany a nie oddzielny.Stad brak obslugi przez TvTool,bo podobno
nVidia milczy i nie chce dawac zadnych info zeby pomoc chlopakom z Tvtool.

Zmienilem na jednej z zakladek z automatic na composite video i
> juz mam kolor.To chyba przez ta przejsciowke z euro na s video.Szkoda
> tylko ze jak korzystam z funkcji wyswietlania filmow divx na
> telewizorze to napisy sa tylko na monitorze:(( Tak ze nici z
> surfowania w trakcie ogladania.

Wylacz nakladke w menu ustawienia/zaawansowane/GF4 440MX/ustawienia nakladki
i bedziesz mial napisy :))))))