Re: jak stworzyć prawdziwy bad sector?

Autor: Paul Bowges (paul.bowges_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 12:11:17 MET DST

> Bajka. Spraw sobie taki system zasilania jaki ma dysk tj. po prostu
baterie
> / baterie (ile to jest volt ? 12 ?), zrob wtyczke i pozwol dyskowie
sie
> rozpedzac i zabieraj mu zasilanie i tak w kolko do 100 razy. Dobry,
porzadny
> dysk powinien narobic sobie kupe bs. a jak nie to kalkulatorem go i
z bani i
> z bani !

Sorry, ale nie wyraziłem się jasno. Chodzi mi o uzyskanie efektu w
_wybranym_ sektorze. Jeżeli na podstawie tego, co chcę osiągnąć ktoś
nie załapał o co chodzi, to napiszę bezpośrednio: zabezpieczenie
antypirackie. Wstawiasz procedurę odczytującą wybrany sektor z
dyskietki nie zważając na znacznik "bad sector" i jeżeli nie uzyskasz
błędu odczytu znaczy, że dyskietka nie jest "oryginalna", proste? :-))
Metod wybitnie hardware'owych (tzn. fizycznego uszkodzenia nośnika)
chciałbym uniknąć, bo trudno uzyskać powtarzalny efekt.