modem na p³ycie

Autor: Robert Bajorek (robbel_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 09:36:25 MET DST

Witam
mam taki problem:
na p³ycie PcChip (nie ¶miaæ siê pls) mam zintegrowane w³a¶ciwie wszystko.
M.in modem - no i on nie chce dzia³aæ :-)
Windows go nie wykrywa jako P'n'P, instalacja sterownika windowsowego (to
jest model AMR co¶ tam) to pora¿ka - mo¿na ustawiæ tylko COM1 lub LPT1, a
powinno byæ chyba COM3? W Biosie widzê tylko Enabled/Disabled modem. Jest
jeszcze p³ytka ze sterownikami i innymi g³ównami do p³yty, ale podczas próby
instalacji modemu z tej p³yty (a jak¿e, mo¿na spróbowaæ zrobiæ co¶ takiego)
instalacja siê wiesza w momentach losowo wybranych. Wkurza mnie to, ¿e mam
modem i nie mogê z niego skorzystaæ i zanim zdecydujê siê na kupno nowego,
to chcê wyczerpaæ wszystkie inne mo¿liwo¶ci. No wiêc co mogê zrobiæ jeszcze?
Any idea?

Pozdrawiam
Robert