Re: Zalana klawiatura - HeLp!!!

Autor: Anubis (anubisbox_at_space.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 05:54:14 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał w wiadomości

> Jeśli rozrzucone chaotycznie, to może po prosty styki się zepsuły?

Tez tak mysle, tylko nie mam pojecia czy jest to do zrobienia domowymi
sposobami..Jesli jednak daloby sie to zrobic, to powiedz co i jak /wszystkie
styki przeczyscilem, przemylem jeszcze raz, wysuszylem i nic/

> Jaką konstrukcję w ogóle ma ta klawiatura?

Tu jest link pod ktorym zobaczysz jej konstrukcje zewnetrzna
http://www.california.pl/zdjecia/MSHOKE01.jpg
Srodek zas wyglada mniej wiecej tak / klawisze podzielone sa na trzy czesci
/ pod nimi znajduje calkiem mila w dotyku guma pod ktora leza 3 folie /na
pierwszej i trzeciej z nich jest uklad linii, prawdoodobnie wykonanych z
jakiegos stopu a pomiedzy nimi jest folia czysta, tzw. przegrodka /przyp.
red., lol/ linie te z kolei przylegaja do malego plastikowego kawalka
odowiadajacego za przesylanie danych do kompa /cos ala wycinek np. plyty
glownej/

>Da się rozebrać mechanizm pojedynczego klawisza?

Mysle, ze to w tej sytuacji nie ma sensu, bo wszystkie mechanizmy klawiszy
dzialaja b.sprawnie..

Z pozdrowieniami
Anubis