SAMSUNG SyncMaster 753DF- ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 00:32:43 MET DST

Witam!
Czy ktos moze mi powiedziec jak nalozony jest filtr na tym monitorku? tj.
czy jest on nalozony jako zewnetrzna warstwa - jak w filtrach Polaroid -
ktre z tego powodu utleniajac sie niszcza sie... czy wtopina jest ona w
"szklo ekranu"?
Informacja jest ta an tyle dla mnie wazna iz da mi odpowiedz czym nalezy
czyscic takowy monitor (ekran).
BTW: jaki srodek polecacie do ekranow monitora? Bezpieczny i taki ktory
ladnie czysci brud, kurz i nie pozostawia smug! :)

IMHO: pare dni temu na ekranie monitorka zauwazylem milimetrowa kropeczke,
jest ona widoczna glownie na ciemnych (wylaczonym ekranie) a takze na
jednolitych kolorach, koloru bialego. zeby ja dostrzec trzeba sie wpatrzyc
dokladnie ale dam fakt istnienia "czegos takiego" jest denerwujace,
zwlaszcza ze wyglada to na zejscie jakies warstwy [?] ochronnej badz uklucie
(ala zarysowanie :D)! Mamjednak ciagle nadziej ze to paskudny brud
przyczepil sie do ekraniu i jak tylko zakupie jakis srodek do pielegnacji
ekranu wszystko wroci do normy! :)

--
[- POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!! -]
[- KOnTaKt: GSM: +48 501800741 -]