Re: modernizacja pentium133: nowy dysk i nagrywarka

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 23:11:19 MET DST

"calcium300mg" <calcium300mg_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

> Hm... Jakieś rady? Wg instrukcji płytka obsługuje dyski 8,4 GB, czy
>aktualizacja BIOS'a załatwi sprawę, czy trzeba jeszcze coś kombinować?

Ja znajdziesz bios do tej plyty to moze uda sie podniesc granice do 32 GB.
Jak nie znajdziesz zostanie tylko disk manager ze swoimi wszystkimi
bolaczkami :-P

> Jaka nagrywarka? Czy ma znaczenie to, że mam takiego starego kompa?
> Generalnie w niedalekiej przyszłości zamierzam zakupić nowy komputer, na
>te dwie rzeczy stać mnie już teraz :)

Mozesz kupic jakakolwiek nagrywarke (ze wskazaniem na np. Teaca),
x8 powinienes nagrywac bez problemu. Zreszta zawsze mozesz zejsc z predkoscia
nagrywania do bezpiecznej granicy.

Andy