Re: 32 GB i nie da sie wiecej

Autor: TomPo (TomPo_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 22:54:04 MET DST

jak by strona producenta istniala to bym dawno wlazl a poza tym juz
sciagnalem jakis bios ze strony producenta o zmienionej nazwie tylko ten
bios jest na tyle stary ze nadal nie wykrywa wiecej niz 32 GB

Użytkownik Pawel W <prabula_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001f01c1df2b$f7ebd460$cc04153e_at_pokoj...