Re: http://www.com-tra.de/products/ArcticCooling/supersilent2000.htm

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 22:10:49 MET DST

Egghead <egghead_at_wp.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Masz pecha (albo ja szczescie ;) - przy wlaczonym tylko wiatraku (tzn.
> bez dyskow) lekki szumek slychac jedynie z uchem w poblizu. Sprobuj
> reklamowac (najlepiej odsluchac przed zakupem - na malej sali tak
> mozna).

Ups, no to jezeli u Ciebie slychac jedynie lekki szumek to z pewnoscia sie
tam przejde... bo u mnie na pelnych obrotach jest glosniej niz przy box`owym
:-( Dopiero jak speedfanem zwolnie go do okolo 1500 RPM robi sie idealna
cisza - czyli slysze, ze chodzi jak przyloze ucho do obudowy.
A nie planujesz czasami, byc w ta niedziele na gieldzie?:-)

Aha terkotanie raczej ustalo... chyba "sie przetarl":-)

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow,