Re: bezpiecznik

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 20:51:32 MET DST

Użytkownik <krziwin_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Prawdopodobnie przepalił się bezpiecznik w "miniwieży" Panasonic SA-AK20.
> Bardzo proszę o pomoc - jak może wyglądać taki bezpiecznik, jak go wyjąć i
czy
> w ogóle można go wymienić samemu?

hymmm co to ma wspolnego z PC nie wiem ale ok :) to sprzet

a wiec najprawdopodobniej bedzie to szklana rurka - jak swietlowka (ale
przezroczysta) dlugosci z 1.5cm, w srodku drucik = przepalony :)

szukaj kolo miejsca gdzie transformator siedzi, bedzie pewnie w takim
koszyczku, panasonic daje zwykle na plytce obok trafa gdzies, wymien na tak
sam lub mniejszy ciut, jak sie upali raz jeszcze= gdzies zwarcie itp, trzeba
fachowca do naprawy, sama wymiana to bajka :)

grupa elektronika po wiecej