Re: polegl moj Abit Be6-II, co robic...

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 16:40:36 MET DST

> Ponoc Abity sa dosc awaryjne. Qmpel z zaprzyjaznionego serwisu mowil, ze
wiele
> plyt przychodzi spalonych. Sam nie wiem po co ludzie je kupuja, za te
pieniadze
> mozna kupic cos solidniejszego.

chodzil moj celek 533_at_800 prawie 2 lata i nie bylo problemu, multum ustawien
i mozliwosci, a majstrowalem przy nim czesto, a zachcialo mi sie wczoraj
inny proc wkladac.... :(
z drugiej strony 1.75 voltow powinien przyjac w koncu napisane ze plyta
obsluguje do 3.5V... zreszta jako default bios wykryl napiecie 1.75, mimo ze
jak plyte robili to takiego proca na swiecie nie bylo jeszcze dlugo...