Re: Napiecia Celerona

Autor: m99_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 08 Apr 2002 - 16:08:20 MET DST

> Jak jest na 100% fcpga to nie.

dokladnie jest tak. mam plyte abita be6-2 na bx-ie (bios nie aktualizowany) i
wlasnie wyciagnalem 366 na przejsciowce, a mam przygotowany procek 600 z nowa
przejsciowka gdzie bylo napisane na opakowaniu pga/fcpga. regulacja na niej to
tylko predkosc szyny (brak regulacji napiecia). czy jesli ja zastosuje to nie
spale procka?

marek