Re: Glosny wiatrak Celerona

Autor: Wania (Wanioszka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:37:20 MET DST

> heh jaka ironia - zrezygnowalem z 1.30A bo boxowe byly tylko 1.10A i
> trafilem akurat na tego wyjca ;-) . wiatraczki mozna reklamowac ???

W moim przypadku jak kupiłem Cel 850 BOX to zapomnieli dać klamry do
radiatora, jak przyszedłem na drugi dzień reklamować to nie mieli od 850 i
musieli dać większy cooler od bodajże Cel 1000, no i wyszło mi to na dobre
:)
Przyznam, że do najcichszych to on nie należy, ale po obniżeniu obrotów w
SpeedFan jest lux.

Pozdrawiam
Wania