Re: zmiana dysku

Autor: FiDO (fido.does.not_at_like.spam)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:31:42 MET DST

Krzysiek napisał(a):

> Nie :)
> Sa tylko troche glosiejsze od B4. Barracudy w sumie nie slychac a
> maxtora tylko troszeczke.

To i tak pewnie moje wiatraki zaglusza ten dysk :)

> W sklepach netowych to ja bym _dysku_ nie kupowal.

Why? Pytam, bo specjalnie nie mam wyjscia, mieszkam w malym misateczku,
gdzie na sklpey komputerowe jest monopol prawie jak z tepsa :( ceny nie
do zniesienia... pozatym raz juz kupowalem dysk przez net (i to na
allegro) i nie bylo zadengo problemu, choc nie ukrywam ze balem sie co
poczta zrobi z ta przesylka.

> Lozyska :)
> Tak jak olejowe u fujitsu.

Nie mozna bylo tak odrazu? :)