"Kamering podwóka" - czy jest cos takiego mozliwe???

Autor: mua_dib (mua_dib_at_counter-strike.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:23:03 MET DST

na zwyklym pececie z duronikiem 800 na 256 ramu? co jest mi potrzebne? ile
to kosztuje? (no nie wiem moze wsrod grupowiczow jest spec z dziedziny
zabezpieczen :) Ja wiem... zyjemy w bardzo bezpiecznym kraju pelnym bardzo
uczciwych obywateli ale: zawsze jakies niebezpieczenswto dla naszego
samochodu istnieje. Chcialbym wystawic kamere przed dom, aby czuwala, jak
ktos sie zblizy: kamera zaczyna nagrywac cale zdarzenie do ponownego
zachowania bezruchu... czy ktos cos wie na ten temat? it is impasible?
prosze o opinie na temat mojego postu...