2 in 1 - skaner i partycja

Autor: masterdick (masterdick_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 13:45:57 MET DST

Cześć, nie chcę zaśmiecać grupy, więc zadam dwa pytania w jednym poście.

1. Mam skaner Microtek ScanMaker 330 (leciwy), który podczas skanowania
nagle przerywa i już nie wznawia. Dzieje się tak na wszystkich komputerach,
więc nie jest to ani kwestia sterowników ani systemu operacyjnego. Czy ktoś
może mi coś poradzić? Czy opłaca się taki skaner dawać do naprawy? Ile by to
mogło kosztować?

2. Jakim programem mogę podzielić dysk na partycje bez wcześniejszego
formatowania go? Mój system to Windows 98 SE.

Z góry dzięki za odpowiedzi

pozdrowienia, masterdick.