Re: Tuner TV i CPU

Autor: m99_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 08 Apr 2002 - 12:52:07 MET DST

> Bezstratny kodek video, ~2:1 . Pełna nazwa to huffyuv. Ale huff wymaga już
> mocnego CPU.

mam wiec pytanie jak korzystac z takich kodekow. Jaki program bedzie dobry do
zgrywania obrazu z tunera. Wiem, jest VirtualDub. Ale on nie widzi driverow
WDM. A ja takie wlasnie mam zainstalowane. Od miesiecy nie znalazlem dogodnego
programu. Zalezaloby mi na zgrywaniu do mpeg2 lub divx (pelny ew. maly format -
proc A1,4). Ostatnio probowalem PowerVCR i dzwiek mi faluje i przerywa.
Probowalem roznych ustawien i nic.
Poza tym jesli chodzi o Virtual Dub to jak tam zmieniac kanaly tunera? trzeba
korzystac z dodatkowego programu? I nie da sie zaprogramowac zeby nagral cos
pod moja nieobecnosc o okreslonej godzinie?

Marek