Re: Jak polaczyc TV out z telewizorem?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 11:44:19 MET DST

"Leszek" <lechko_at_mail.icpnet.pl> wystukał
(news:a8ro88$ohk$1_at_onyx.icpnet.pl):

> Z przodu telewizora (Sony) mam 2 czincze oznaczone prawwy i lewy
> kanal.Czy to jest wejscie gdzie mam sie podpiac?
To musisz kupic kabel z jednej strony mini-jack (takie na ogol jest
wyjscie w karcie dzwiekowej) a z drugiej 2 x chinch. Ew. z obu stron po
2 x chinch i stosowna przejsciowke.

> I drugie pytanko-co znaczy dobry kabel? Jakiej firmy sugerujesz?
Osobiscie kupilem Monster Cable, powinien kosztowac ponizej 50 zl
(mozna troche sugerowac sie cena - im drozszy tym lepszy).

> W Mediamarkt(nie dla idiotow) widzialem kabel:z jednej strony Euro a
> z drugiej S video i dwa czincze audio.Co lepsze: osobno s-wideo
> (jak sugerujesz) czy taki "kombajn"?
Glowy nie daje, ale lepszy obraz powinien byc z S-Video, ze wzgledu na
oddzielne sygnaly chrominacji i luminacji. W Euro wchodzi composite-
video (choc kiedys w Sony mialem podpisane gniazdo Euro jako RGB - ale
kabel z MM pewnie nie ma polaczen do takich cudow, poza tym nigdy tego
nie sprawdzalem). Problem to osobne kable - mozna je lekko pospinac
tasma izolacyjna, zeby sie nie walaly.
Pozdrawiam
Egghead