ile to jest warte?

Autor: Noszczak Piotr (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 11:01:33 MET DST

Witam . Mam pytanko .
Zmieniłem sobie ostatnio kompa i niestety nie mam co zrobic ze starym .
Może sprzedam kumplowi , albo pojadę na giełdę ( WGK, WGE ) i tam schandluje
..
Niestety nie wiem jaką cenę krzyknąć aby kilient w sklepie ( lub na
giełdzie ) sie nie roześmiał.
A sprzęt to :
Amd k6-2 500 Mhz + coolerek ColerMaster ( jak na ten procek bardzo dobry ,
cichy i stałe 35 st C )
Płytaka Fic 503A (wersja box ,+ wszystkie kabelki , cd i instrukceje )
Pamięć 128 + 64 dimy ( obie PC133 , ale z racji proca śmigaja na PC100 )
Grafa : Voodoo 3 2000 16 Mb AGPx2 + orginalne CD ze sterownikami
Muzyka Aopen AW 300 ( ESS Maestro2 ) wersja Box
Obudowa ATX 235W i kalwiatka ( DIN ze względu na pł. gł)

Wszystko to jest złożone , wystarczy wsadzić napędy , instalnć jakis OS i
komp gotowy .