[OT] Batorego...cd.

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 10:46:47 MET DST

Witam,

wiem, że mnie zjedziecie za takie posty, ale piszę to w celu przysporzenia
wymiernych korzyści wszystkim chcącym kupić sobie niezły dysk:)

Tak jak już kiedyś donosiłem, udało mi się 3 tygodnie temu kupić maxtora
60gb 7200 w okazyjnej cenie na Batorego (w porównaniu do reszty giełdy
różnica jakieś 70-90PLN). No i w sobotę byłem u tego samego gościa i znowu
różnica była jakieś 70PLN:) Tzn. za dysk serii d740x 60gb chciał 400PLN.

Ten facet ma po prostu lepsze układy z hurtownią. Znaleźć go można wchodząc
drugim wejściem (licząc od Niepodległości) prosto i troszkę na lewo (nigdy
nie udało mi się zapamiętać jakiegokolwiek numeru budki:) naprzeciwko są
laptopy, on jest między jakimiś gsm i chyba oprogramowaniem. Nie wygląda
zachęcająco, ale zakup się opłaca:-)

Niezainteresowanych przepraszam.

Pozdrowienia,

k.