Re: Gimnazjalista

Autor: SirDavid (adamd_wytnij_to_at_fastmail.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 09:48:44 MET DST

On Sat, 6 Apr 2002 15:29:02 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Jesli planujesz isc pozniej na wyzsza uczelnie, to liceum i to najlepiej o
>profilu matematyczno-fizycznym (w przeciwnym wypadku mozesz sie mocno
>zdziwic, jak zobaczysz pierwszy wyklad z np. analizy matematycznej i
>algebry :) ).

To o analizie i algebrze to jak najbardziej prawda, choć ja analizę
miałem dopiero od drugiego semestru i już mnie aż tak zdziwić nie
zdołała, ale algebra... tego do końca życia nie zapomnę :)
Jest jednak jedno duże "ale". Ludzie po ogólniaku mają zwykle problemy
z elektroniki (dotyczy politechniki, nie uniwerku gdzie jej chyba nie
ma), więc ja mimo wszystko cieszę się, że idąc na studia byłem już
technikiem elektronikiem a nie "nikim" po ogólniaku.

Adam.