Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 04:20:04 MET DST

> po 1 lepiej czytaj posty - w jednym z pierwszych tez polecalem SHUTTLE
> DOT-AK312 (na KT266A)

Czytalem...
Co Twoje "po 1" ma do posta na kt. odpowiadasz i ktorego chyba wlasnie sam
nie przeczytales uwaznie: "..Zobacz testy i powiedz po tym wsz. czy warto
kupic Epoxa przeplacajac
x2 i jak potrafisz cos wymyslec ,to dla czego" ???????

> po 2 na pewno dostaniesz szczegolowe i bardzo wyczerpujace
> informacje dlaczego Epoxy sa lepsze niz Shuttle w O/C
> w skrocie - mozliwosc ustawienia wyzszego napiecia dla proca,

Cos twoje "po 2" tez jest jakies amatorskie poniewaz Vcore CPU da sie
zmieniac na Shuttle co 0,025V

mozliwosc
> ustawienia wyzszego napiecia dla pamieci,

:)))))) to rowniez jest w Shuttle

mozliwosc ustawienia magistrali
> powyzej 166MHz (TAK to jest mozliwe nie tylko w teorii),

no ...na pewno warto doplacic 175 pln za ledzwie startujacy komp na
167-miu,no i jeszcze trzeba bedzie pamieci zmienic na drozzsze o
ok.50-70zl.. i troche wydac kasy na dobra lodowke do obudowy
166 to w Shuttlu max. ,jak ktos oprocz Ciebie uwaza ze na prawde warto miec
wiecej prosze napiszcie,moze zmienie plyte :)))))))))))))

ustawienia
> dzielnika dla PCI 1/5 - o ile dobrze kojarze to Shuttle tego nie ma

oooo!!! ..tutaj zgadles :))) moglo by to sie przydac pod warunkiem ze
jest wsz. co wymienilem wyzej :))))))))

> a cena nie jest 2x wyzsza tylko okolo 30% :-)

z cennika:
EPOX 8KHA+ SockA, KT266A, ATX, 266 MHz, DDR, Sound 510
 SHUTTLE DOT-AK312 SockA, KT266A, ATX, 266 MHz, DDR,Sound 335

dokladnie o 52% jak juz sie czepiasz :))))))

Jak R.Sokol napisal , to juz faktycznie warto wydac te kase na szybsza CPU
nie doplacajac do chlodzenia,pamieci i swojego czasu straconego na osiaganiu
stabilnosci podkreconego na maxa zestawu

> po 3 na http://www.in4.pl/ testy sa robione nedznie - bo jak widzisz ni ma
w nich takich informacji ktore napisalem wyzej

Oj,z tym "po 3" tez Ci nie wyszlo...Sa w zupelnosci
wystarczajace,cpecyfikacje i tak sie czyta na stronie producenta... a jakie
istotne i sprawdzone
info podales wyzej ???

> po 4 to widze ze masz nikle pojecie o O/C (bez urazy)

No co TY...ja tez jestem mistrzem O/C bo tez stosuje taki skrot :)))))))))

Tak wogole to sie pytalem o argumenty dla czego warto kupic drozszego Epoxa
a Ty tutaj opinie mi wystawiasz :))))