Re: asus tusl2+gf2pro oraz problemy z AGP

Autor: Smoq (NOSPAM.smoq__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 01:04:27 MET DST

Użytkownik "Wizjoner Archie" <archie_at_wikings.pl> napisał w wiadomości

> Ale dziwne
> wiec tak
>
> procesor 866/133 i pamiec 133
>
> agp x4 i side band adressing dziala
>
> procek podkrecam na 975/150 i pamiec 150

Podkrecenie. Widzialem juz przypadki, ze po podkreceniu wydajnosc w grafice
byla nizsza niz przed podkreceniem. Dlatego jesli juz podkrecac, to
najbezpieczniej jest podkrecac tak, zeby magistrale pracowaly na swoich (lub
blisko swoich) nominalnych czestotliwosciach.
W ktoryms z poprzednich postow pytales o celerona 1,2 GHz. Polecilbym Ci
celerona 1GHZ, 256 KB cache (jak Twoj obecny PIII). Swobodnie, bez
podnoszenia napiecia podkreca sie na 1,33 GHz, a przy tym PCI i AGP pracuja
na swoich normalnych czestotliwosciacj, nie sa przetaktowane, a poza tym
celeron 1000 jest tanszy od 1200. Ten (wg postow z tej grupy) kreci sie do
1,5 GHz, ale wtedy i PCI i AGP chodzi na nizszych od nominalnych
czestotliwosciach. Na celeronie 1000A podkreconym do 1,33 GHz pracuje od 2
m-cy pod w2k i zero problemow, choc moglo sie zdarzyc ze akurat moj
egzemplarz jest lepszy od przecietnej.

Pozdrawiam

Smoq