Padł PC !!!

Autor: Waldek (waldekgr_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 00:30:05 MET DST

Witam,

Padł mi PeCet i nie mam pomysło co może być tego przyczyną.

Objawy są następujące:
Podczas włączania na chwilę zapalają się diody i po chwili gasną i komuter
się oczywiście nie uruchamia.

Czasami udaje sie go jednak odpalić i wtedy działa OK do czasu następnego
wyłączenia.

Jakiś czas temu dokładnie go rozebrałem, na częsci pierwsze. Wyjęłem
wszystkie karty, pamięć, procesor, rozkręciłem nawet zasilacz. Po złożeniu
wszystko było OK. Po włączeniu komp działał kilka godzin, spokojnie
zainstalowałem Windowsa, wszystkie sterowniki i oprogramowanie, komputer był
kilka razy restartowany. Niestety po wyłączeniu i włączeniu po około
godzinie działał. ale następnym razem już się nie odpalił, pojawiły się
poprzednie objawy.

Co może być nie tak?

Pozdrawiam,
Tek