Re: WesrternDigital i RMA

Autor: Robass (robert_at_p-s.com.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 23:55:03 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Święcański" <grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:a8n55m$63s$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam.. Mam dysk WD Caviar, ktory wlasnie padl... Wedlug WD ma on jeszcze
> ponad pol roku gwarancji i wedlug tego co na www pisza nie ma problemu z
> wymiana.
> Moje pytanie brzmi: Pod jaki adres to dziadostwo wyslac i ile to kosztuje?
> Czym wysylac? Na www pisza ze UPS-em, czy tylko tym mozna?
> Jakies doswiadczenia z RMA Westerna ktos ma? Jest to HDD 6.4Gb - jaki
> przypuszczalnie dostane od nich? Wiekszy? Zwracaja koszty transport.
Hmm,z tego co wyczytalem na ich stronach to nie sla do Polski:(((Poza tym to
i tak oplaty graniczne (VAT,tlumaczenie faktur,prowizja dla agencji
celnej,brrrr, ) sa calkiem wysokie,nie wiem czy sie oplaca taki dysk
wymieniac...........
Nara
Robass
P.S Napisz na priv,to Ci pomoge