Re: tylko 128mb ram w win98?

Autor: dyferencjo (dyfer_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 21:14:56 MET DST

"PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> wrote in
<a86scp$j4e$3_at_news.tpi.pl>:

>Obsługuje ponad 512MB (jeden wpis w system.ini lub prog Cacheman),
>nie masz o czymś pojęcia to nie pisz !

O, wypraszam sobie. Gdybyś przeczytał dokładnie i zrozumiał to co
napisałem to uznałbyś, że mam rację. A napisałem: "... w sporadycznych
przypadkach pamięci może być więcej". Te przypadki to wpis, o którym
piszesz lub Cacheman.
Prawdą jest również, że support Microsoft twierdzi, że system Win98/SE
został zaprojektowany do adresowania nie więcej niż 512 MB. Teraz
mógłbym zacytować Ciebie.

--
Rally.pl te_at_m Tychy