Re: GF4 problem z odświerzaniem

Autor: Piotr S. (azazel69_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 21:12:32 MET DST

Użytkownik "matti" <matl_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna może sposób na to aby odświerzanie
nie
> spadało
> do 60hz przy przejściu w tryb grafiki 3d??
> Posiadam karte gf4mx440 i niestety nic nie daje zastosowanie Nvidia
Refresh
> Rate Fixa, ani ręczna zmiana z dxdiagu.
> Refresh rate wypisuje mi komunikat o starym sterowniku(używam det 28,30
więc
> chyba najnowszych , poza tym zmiana na wcześniejsza wersję nic nie daje).
> Czy jest może jakas specjalna wersja tego programu pod chipsety GF4???
> Ewantualnie może ktos wie jak zmienić to ręcznie w rejestrze ( uzywam Win
> XP).
> Panowie co ja ma z tym zrobic????

nvidia wypuszcza ciagle nowe wersje driverow a nawet ustawic czestotl. nie
mozna ..
jedynie dla 2d zapamietuje dla DX i opengl trzeba sie nieraz nakombinowac
zeby wsio wspolgralo

nvidia refresh rate fix nie dziala z detakimi pow. 27.30 - na razie nie
dziala
http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/

zainst. jakies starsze i bedzie dzialac ...