Re: MX400

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 20:01:38 MET DST

"Rafał" <rafi127_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:a8ptl4$86v$1_at_news.onet.pl...
> Mam pytanko czy odczuje duza roznice pomiedzy karta Mx400 w wersi 32MB lub
> 64MB. Czy jest ona warta 100zł. Chodzi o to że kartę 32 MB moge mieć z
> drugiej ręki.

> CZy duży błą popełnię jeśli kupię kartę bez gwarancji??

Jeśli kupisz ją dobrą to jest baardzo małe prawdopodobieństwo że się zepsuje.
W przypadku elektroniki tendencje do psucia się mają tylko elementy ruchome
oraz te, które w cyklu pracy dużo się nagrzewają i stygną... Jeśli więc nie
będziesz zbytnio eksperymentował z podkrecaniem karty ani nie będziesz do
niej podpinał zepsutych telewizorów z przesiąkającym na kabel video WN to
karcie nic się samo z siebie nie stanie... A zresztą przypadków uszkodzeń
tego typu czy piorunów i tak gwarancja nie obejmuje więc jest zbyteczna.
Jeszcze mi się nie zdarzyło uszkodzenie czysto-elektroicznego urządzenia...
W komputerach wymieniam tylko dyski twarde, i CD-ROM to właśnie w kategorii
urządzeń z elementami ruchomymi... Karta video do nich nie należy.