Re: Zwiększenie oglądalności strony

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 19:17:42 MET DST

Użytkownik "raku" <raku.news_at_wytnij-to.skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> dla banerków?
> byłeś na jego stronie?

nie bylem na jego stronie bo spodziewalem sie ze pewnie same banery beda
a nic mnie bardziej nie wk...wia jak te przeszkadzacze w furfowaniu.
Nie rozumiem firm ktore uwazaja ze robiac baner zwieksza sie im obroty
bo baner to dobra reklama - na mnie one dzialaja jak antyreklama.

> więc on zarobił grosika za banerka

i tak jakby co nie ja place tylko frajerzy :))

> a na stronie pewnie psize - ogłoś się jak ja na newsach :-))
> LOL

LOL mi sie najbardziej podobalo :))

Pozdrawiam,
TP