Re: LCD ktore wybrac

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 16:00:15 MET DST

.::TP::.. wrote:

>ps. konkretnie opis dotyczy Video7 L-17.4A LCD 17"

bardzo ciekawie sie prezentuje ten opis;
szczegolnie ze cena strasznie przystepna;

czy brak "usuwania mory" jest duza wada tego monitora; chyba ze nie do
konca rozumiem pole mora w tabelce; slowo NIE: oznacza, ze monitor nie
usuwa tego efektu, czy ze go nie posiada;

jakos na kineskopie nie mam zwykle mory /mam ja w 640x480 w
PQPartMAgic w dosie i ona baaardzo wkurza/;

czy sa na grupie uzytkownicy tego monitora? jesli tak to prosze o
opinie;

pozdrawiam;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?