Re: ABIT BX-133 RAID

Autor: Robert Ostas (ivo7_at_o2.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 15:36:09 MET DST

>sorki jesli temat juz chodzil, ale nie znalazlem nic w 'smieciach'...

>mam zamiar zaqpic w/w plyte (uzywka) ale o ile mnie pamiec nie myli swego
>czasu ktos mnie ostrzegal przed mieszaniem Abita z Raid'em ;)
>macie jakies doswiadczenia z tym sprzetem?

Cześć
Mam tą płytę kilka miesięcy, wcześniej buł BX Gigabyte 2000+, ale w
porównaniu z Abitem zerowa stabilność przy kręceniu, teraz mam C800_at_1066 i
śmiga bez najmniejszych problemów (z pamięciami noname :) )
HPT ? Ja sobie odpuściłem, mam Barracudę I, przetrwa wszystko tylko nie
pracę z HPT, wysyp błędów dyskowych a praca może minimalnie szybsza niż z
kontrolerem UDMA 33
Kumpel ma Abit ST6 z T 1200 i jest 2-5 % szybsza ta jego rakieta od mojego
starego biednego BX, a do tego mniej stabilna.
Ja jej nie zmienię, wg mnie to najlepsza płyta poc Copermine'a

 Pozdrowienia