Re: tulipan a dziura

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 21:51:16 MET DST

Krzys-iek <krzys-iek@_________wp.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> to wstrzyknie cala tube AS 3 by wypelnic ta dziurke i wneke za nia
:)))))))

ja mam radiator, zdjety z kompa klienta, na ktorym jest ilosc pasty
wystarczajaca do posmarowania 10-15 procesorow (drugie tyle ususnalem z
procesora) wielkosci Celerona. Wyglada to tak jakby ktos nie chcial wypelnic
"puste przestrzenie", miedzy rdzeniem a radiatorem lecz przestrzen miedzy
reszta procesora a radiatorem. Pasta "wylewala" sie na podstawke i plyte
glowna:-)))

Powiedzcie mi gdzie sie tacy ludzie rodza?

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow,