Zoltrix Aquila i dzwiek

Autor: chris (KM_at_v-net.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 10:22:43 MET DST

Czy ktos wie w jaki sposob zmusic modem ZOLTRIX AQUILA do wydawania dzwiekow
?
Karta dzwiekowa milczy, nie mam zadnych dzwiekow z modemu, ryczy tylko
glosniczek na karcie modemu. Sterowniki wydaja sie byc zaistalowane
poprawnie (zarowno karty dzwiekowej jak i modemu). Faceci z internetowego
serwisu Zoltrixa milcza. Moze Wy mi cos podpowiecie.

KONF: ECS K7S5A, Duron 1200, Sound Blaster Value!, modem Zoltrix Aquila

Krzysztof Michalski
km_at_v-net.pl