Re: Tuner TV i CPU

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 09:28:45 MET DST

> Tak pod warunkiem że nie wpadniesz na głupi pomysł nagrywania od razu do
> DviXa.
> Jeśli będzisz zgrywać do MJpeg do 384x288 pójdzie bez problemu.
> Może nawet 640x480? Musisz mieć tylko duży dysk.

No wlasnie, jak duzy dysk (ile minimum wolnego miejsca)? Mam na dodatek
tylko 64MB pamieci. Niepotrzebnie sie sepilem, gdy kostka 256MB byla za
niecale 100 zl ;-((( Czy pamiec moze jeszcze kiedykolwiek spasc do takiego
poziomu? I co w ogole spowodowalo tak ostre wywindowanie cen pamieci w
gore???
Pozdr & CU
Pjotr