Re: zmiana dysku

Autor: FiDO (fidogo2_U_KNOW_WHAT_2_DO_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 04:15:16 MET DST

Krzysiek napisał(a):

> No raczej nie :)

To jaka mniej wiecej bylaby bardziej trafna?

> Przy Twoich zastosowaniach duo wieksza nie :)
> Ale jak pisalem, jak stac Cie na szybszy to kup szybszy.

Mysle, ze to kwestia miesiaca i stac by mnie bylo i na szybszy, chociaz
ostatnio to z kasa nie za bardzo, ale kto go tam wie czy w totka nie
wygram ;) A nawet jezeli 7200 to teraz nastepny dylemat... IBM'y i
Barracudy padaja za czesto (zaraz odezwa sie ci, ktorym jeszcze nie
padly :)), takie ryzyko mnie nie bawi, wole troche wolniejszy, ale taki
ktory nie padnie przez conajmniej 3-4 lata. Zostaje Maxtor, WD,
Szajsung... And the winner is... dokoncz argumentujac odpowiednio ;)

> U5 juz nie sprzedaja, U6 jest naprawde niezla ALe IMO (i nie
> tylko) lepszy jest maxtor. Cichy, bardziej niezawodny i troche
> szybszy.

Oczywiscie mowisz o Maxtorze 5400? A mozesz podac konretny model?
Chyba, ze jest tylko jeden model 5400 40GB.