Re: Ja tez o wyciszaniu

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 00:53:49 MET DST

Użytkownik "Kzysio" <kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale skoro już się tak czepiam, to podrążę dalej. Czy temperatura w
> mieszkaniu latem tak bardzo różni się od tej zimą,

no zima zwykle masz tyle ile sobie zaplacisz :)) ja mam kolo 20stopni
a w lecie tyle ile Bozia da - ja nie mam w chacie klimatyzacji - wiec
jak jest upal to pewnie niewiele chlodniej moze byc niz temp. w cieniu,
ktora to latem dochodzi do 40 kilku stopni nieraz :))

zima jakos nigdy nie mam ochoty wskakiwac do wanny pelnej zimnej wody
a latem to mi sie zdarza :))

> że ma to znaczenie dla
> twardego, który jest odizolowany od otoczenia matą dźwiękochłonną (która
> stanowi również izolację termiczną)?

izolacja termiczna - czyli jemu jest naprawde cieplusko :))

> A jeżeli nie, to być może taka mata ma dobroczynny wpływ, bo sprawia, że
> twardy przez cały rok pracuje w podobnych temperaturach i nie jest
narażony
> na "szoki" temperaturowe...;))

mozliwe, mozliwe :)))

w kazdym razie nie ma co przesadzac - moze pochodzi ten dysk bez problemow
na wszelki wypadek w lecie zrob od czasu do czasu kopie zapasowa waznych
danych - w razie gdybym wykrakal - jezeli jakos przezyje upalne lato to
nic mu juz chyba nie bedzie :)