Dylemat: jaka karta graf.

Autor: Respond (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 23:35:54 MET DST

Witam Grupowiczow, a w szczegolnosci specjalistow od kart graf ;-)

Zamierzam kupic karte graficzna i zastanawiam sie jaka: GF2 Ti czy GF4 MX? A
moze cos opartego na ATI? Co jest najlepsze w tych granicach cenowych?
Czym sie rozni GF4 420 MX od 440 MX, GF2 Ti od GF2 Ti Ultra?

BTW prawda to ze GF2 Ti dorownuje, a nawet "przebija" GF3?
Jakiego producenta karte najlepic kupic (zalezy mi na dobrej jakosci karty i
jakosci wyswietlanego obrazu - Prolink (PixelView) spelni te wymagania?)

Jak widac mam mnostwo pytan ;-), mam nadzieje, ze na podstawie Waszych
odpowiedzi dokonam wlasciwego wyboru.
Jesli to istotne: mam ECS K7S5A (wersja z LANem), 256 DDR, Athlon XP1600+

Serdecznie pozdrawiam.